پیکر شهدای خدمت راهی جمکران شد+ فیلم آتشی که سوزاند، آتشی که رویاند روایت «الهام علی اف» از آخرین ساعات حضور کنار شهید رئیسی ولیعهد عربستان: نگران نباشید حال پدرم خوب است! کشته و زخمی شدن شماری از نظامیان صهیونیست توسط رزمندگان حماس (۱ خرداد ۱۴۰۳) رهبر انقلاب بر پیکر رئیس جمهور شهید و همراهانش نماز می‌خوانند لاریجانی در منزل شهید امیرعبداللهیان حضور یافت حضور هیات عالیرتبه عراق در مراسم تشییع رئیس‌جمهور پیام‌های تسلیت مسئولین استانی خراسان رضوی، کانون ها و تشکل های مردمی به آیت الله سید احمد علم‌الهدی پیکر‌های مطهر شهیدان راه خدمت به حرم حضرت معصومه (س) رسیدند+ فیلم مجلس یازدهم به پایان رسید شهید امیرعبداللهیان در نگاه ظریف | او مردی با اخلاص و مردم‌داری بود رفته بود آب بیاورد... موافقت مجلس شورای اسلامی با سه‌ساله‌شدن دوره هفتم شورا‌های شهر و روستا + فیلم انتقادپذیری ویژگی بارز شهید رئیسی بود تصاویر اختصاصی شهرآرانیوز از استقبال پیکر مطهر شهدای خدمت در فرودگاه مهرآباد اجابت دعای عاقبت‌به‌خیری مقامات کدام کشور‌ها برای مراسم تشییع پیکر رئیس‌جمهور در تهران حضور دارند؟ استقبال از پیکر مطهر شهدای خدمت در فرودگاه مهرآباد تهران + عکس و فیلم
سرخط خبرها

انتقاد لاوروف از تلاش برای بیرون راندن روسیه از آسیای میانه و قفقاز

  • کد خبر: ۱۹۴۰۸۷
  • ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۹
انتقاد لاوروف از تلاش برای بیرون راندن روسیه از آسیای میانه و قفقاز
وزیر امور خارجه روسیه گفت: اتحادیه اروپا قصد خود را برای مهار و بیرون راندن روسیه از آسیای میانه و قفقاز پنهان نمی‌کند، اما این تلاش‌ها محکوم به شکست است و آن‌ها در این سیاست خود به موفقیت دست نخواهد یافت.

به گزارش شهرآرانیوز، سرگئی لاوروف این سخنان را در مصاحبه با پاول زاروبین خبرنگار شبکه اول تلویزیونی دولتی روسیه و در پاسخ به پرسشی درباره مطالب رسانه‌های غربی مبنی بر اینکه "قزاقستان حیاط خلوت فدراسیون روسیه است"، بیان کرد.

وزیر امور خارجه روسیه افزود: طرح این ادعا فقط مربوط به نشریات نیست بلکه رهبران جهان غرب نیز به خود اجازه می‌دهند اظهارات نسبتاً احمقانه داشته باشند.
لاوروف افزود: ما مناسبات تاریخی با این مناطق داریم و حضور روسیه در این مناطق از بین نخواهد رفت؛ این همان موضوعی است که شرکا و متحدان ما به خوبی از آن مطلع هستند.

دیمیتری پسکوف سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) نیز مطالب انتشار یافته در رسانه‌های غربی مبنی بر اینکه قزاقستان حیاط خلوت روسیه است را احمقانه و جنگ اطلاعاتی خواند.

وی در این باره گفت: قزاقستان یک کشور مستقل است که همکاری‌های خود با سایر کشور‌ها را در همه زمینه‌های ممکن توسعه می‌دهد که محدود به یک کشور خاص نیست.

سخنگوی کرملین با بیان اینکه قزاقستان متحد استراتژیک فدراسیون روسیه است، اظهار داشت: ما در حال توسعه مناسبات دوجانبه هستیم و برای این روابط رو به رشد در حوزه‌های تجاری و فرهنگی، ارزش قائل هستیم.

پسکوف خاطرنشان کرد:‌روابط روسیه و قزاقستان مبتنی بر احترام و سود متقابل و اتحاد واقعی است که در آن هیچ یک از طرفین، چیزی را به کسی تحمیل یا دیکته نمی‌کند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->